Pazenlere fısıldayan Kadınlar Bölüm-2

Ornitorenk handmade blog sahibesinin başlattığı etkinliğin sonuna gelmiş bulunuyoruz. Benim elbiseler çoktan bitti. Ama havanın açmasını bekledim. Şöyle güzel görseller kullanmak için.
Elbiselerden biri kalın penye,biri de Çelik örme ince bir kumaş
Açıkçası hazır alınıp elime ulaştılar.Sipariş olarak çalıştım. Ama bir tane de kendime dikeceğim.
46 Beden çalıştım.
Kalıbı kendim çıkardım.
(Böyle dediğime bakmayın hazır temel beden kalıbı üzerine model çalıştım.) desem daha doğru olur.
Buradan etkinliği düzenleyen ve katılan herkesi selamlıyorum. 
Güzel bir etkinlik oldu değil mi? arkadaşlar.Ellerinize sağlık.
Okuyucular sizde
 #pazenlerefısıldayankadınlar hashtag ini kullanarak diğer çalışmaları da görebilirsiniz.










Etiketler: , , , , , , , , , , , , ,